May Allah bless the single Muslimah-Aisyah Maira

Bismillah
 osemm,ini bukan belog Heliza plss
 masih beraya bersama keluarga,,siapa tahu tahun seterusnya beraya bersama Lovely Habibi pula..ALLAH yg tentukan.merancang, sebaik mungkin yang boleh dirancang. 

Allah is here with me and guide me in making the best decision ever..
 hope,May Allah bless the single Muslimah..with righteous husbands.
cinta. mungkin akan datang bila kita sunyi dan lonely. tapi, jodoh, akan datang bila kita dah sedia dan ready,
 Wanita mula memikirkan soal kehidupan mereka bila usia mereka mulai mencecah awal 20-an. Ia merupakan fitrah. Kalaupun mereka buat-buat lupa, rasa itu tetap akan datang dengan sendirinya.kita mungkin akan merasakan lebih resah dan bimbang apabila kita adalah salah seorang seorang muslimah yang Aisyah nyatakan di atas.
Perasaan ingin berkahwin dan punyai pasangan yang halal sudah pasti ad pada hati kecil seorang wanita sebagaimana seorang lelaki.tapi banyak  halangan yang membantutkan hasrat ni kan, Hati wanita mana yang tidak cemburu melihat rakan2 seusia kita masa sama2 menuntut di sekolah sudahpun berkahwin, ada juga yang memiliki cahaya mata.
Kalau kita sakit, ada jgk tempat untuk merintih, Kalau rindu ada hati untuk mengadu. Kalau cinta, ada insan sudi bermanja.Begitulah hakikatnya seorang muslimah, soal jodoh sememangnya terlalu berat bagi mereka. Segalanya serba tak kena jika urusan yang satu ini tidak selesai. Paling kurangpun, diusia25 tahun ini, sudah ada ‘teman tapi mesra’ di sisi walaupun belum comfirm si dia untuk menjadi bakal suami.tapi tu lebih baik daripada tiada langsung, kuranglah sedikit kadar keresahan yang bersarang, rezeki masing-masing siapa yang tahu?erkkk
sekarang Aisyah masih study lagi..banyak habiskan masa dgn pelajaran tapi masih mencari juga/ehee..
pelajaran tak lupa juga..untuk masa hadapan kita kena pikir2kan juga...
Kadang kuat, kadang lemah. Ya Rabb, tukar gantilah hati kami dengan hati yang baru, hati yang dipenuhi cahaya Iman dan ilmu...
Aisyah akan,save the sweetness because the real sweetness comes the day you're halal to each other..
 

WAHAI LELAKI, HILANGKAN RESAH MEREKA (WANITA)