Saat Terakhir :(

'' dalam satu hari bang..saya hilang semuanya ''....
Ya Allah, I am weak. Make me strong. Give me strength. Ameen :'(


Ya Allah, Ujian kali-2..tersenyum,WAH!!susahnyer nakjadi yg TERBAIK
terlalu banyak FINAL EXAM yg bakal ditempuh.Dalam hidup ini kita perlu memilih hanya satu jalan. Jalan ke kiri atau ke kanan, ke arah Cahaya atau KegelapanJangan menghukum seseorang dari masa silamnya. Pleasss..

kini ku sendiri,kembali bertatih membangunkan diri sedaya yg boleh..
cuba untuk bangkit tampil mengatur strategi..
aku bukan Wanita yg lemah,selemah-lemahnya..
PRINSIPKU, '' Maluku bernilai,Senyumku berhikmah '' ..
Wahai kaum hawa, janganlah kamu menjadi bulan.Tetapi jadilah kamu seperti matahari yang menundukkan pandangan semua yang melihat silauannya.Hati, Bersabarlah dikau menghadapi ujian Allah. Bersabarlah dikau dalam mengharungi semua cabaran hidup :') Lindungilah diriku yg lemah tika ini.seandainya aku tidak ternoda dgn godaan dunia.aku tidak sesedih ini,sekecewa ini,sungguh.. aku kehilangan segalanya..
'' Tanya pada diri, mengapa sengsara. Nanti jawab diri, angkara dunia. Dunia nanti kata, jangan tuduh aku. Aku hanya alat, bukan tujuanmu ''.

Benar,Letakkan Allah dalam hati kita sebagai cinta teragung. Jadikan Allah cinta pertama dan cintai Dia melebihi segala isi dunia yang fana’ ini,sekarang rasakan kesakitan yg tertanggung.OH TUHAN,temukanlah aku pada yg selayaknya.......
Wanita yg solehah tersenyum dalam kesusahan, mendapat kekuatan melalui doa..Never give up. Allahhuakbar.. Ya Allah, jadikanlah dunia ini ditanganku bukan dihatiku…

 Astaghfirullah for my past. InsyaAllah for my future. Alhamdulillah for today :') - Aisyah Humaira (':