Duhai My LOVELY HABIBI ♥

Bismillah..
Duhai My Lovely Habibi...
awak ingat tak,pes time kite jumpe..
awak nampak sangat segan sebab jumpa saya BERSAMA keluarga saya..
saya hanya mampu tersenyum dalam hati sebab awk sangat berani berhadapan dengan mereka semata-mata nak jumpa saya buat pertama kalinya......
Duhai My Lovely Habibi...
Terima kasih kerana menghormati saya sebagai WANITA...
Terima kasih kerana menjaga KEHORMATAN saya...
Terima kasih diatas segala teguran dan kata-kata SEMANGAT yang selalu diungkapkan...
Insyallah,dalam menuju Istiqamah ini awak lah penyunting semangat saya....

sepanjang perkenalan kita,
saya hanya mampu berdoa dan berserah pada Tuhan agar awk tercipta untuk saya...
hari-hari saya, ditemankan Doa disebalik sajadah cinta..
mungkin disebalik jarak ini akan membuahkan hasilnya sepanjang kita terpisah untuk sementaranya...

Duhai My Lovely Habibi,
masa yang terbiar ku isi dengan mempersiapkan diri..
mengisi ruang hati dengan ayat-ayat suci Ilahi agar diri tidak mudah terpengaruh 
dengan cinta duniawi semata-mata... 
Cinta yang dibina kerana Allah, tidak akan sama dengan cinta yang dibina kerana dunia dan seisinya..

Duhai My Lovely Habibi,
Rasa cinta yang halal tidak akan sama dengan rasa cinta yang tidak halal...
 Cinta dalam keberkatan, tidak akan sama dengan cinta dalam kemungkaran. 
Cinta yang dibina dengan permulaan yang tulus, tidak akan sama dengan cinta yang bermula dengan kemaksiatan....
 Sepanjang perkenalan kita...
saat itulah yang membuat saya tersenyum lebar.....
awak ingat tak,SURPRISE awak !! awak benti kereta kat tepi jalan 
then awak bace PUISI awak dekat saya !!
saya terkejut dan tersenyum-senyum ...
sementara orang lain memandang ke arah kite !! :) 
saat itu juga awak menyatakan NIAT SUCI awak pada saya..
'' Kita tak perlu berpelukan,kerana hati kita dah lama bertautan..kita tak perlu berpegangan tangan,kerana jiwa kita hanya menunggu masa untuk disatukan '' (Ust.Pahrol)
kata-kata itulah yang awk ucapkan pada saya...
'' Cinta Sampai Syurga yang kita IMPIKAN bersama menggapai keluarga sakinah,mawaddah wa rahmah ''
                                                                                                  nukilan,
                                                                                                                           AISYAH HUMAIRA