BUKAN MUSLIMAH BIASA-BIASA

BISMILLAH,
JUST hanyalah seorang muslimah yg punya cita dan berusaha menjadi AKHWAT SYURGA.takkan ku izinkan diri ini menjadi BIASA-BIASA,kerana telah Dia diciptakan aku bukan sia-sia sebagai makhluk luar biasa.berusaha menjadi WANITA HEBAT kerana ISLAM itu hebat dan hanya layak dipikul oleh orang yang HEBAT..

''TUHAN rezekikan aku dengan kecintaanMu''

"Menghijrahkan Diri Mmg Payah" "Ada Masa Kita Kalah" "Ada Masa Kita Lelah" "Ada Masa Kita Bertuah" "Itulah Namanya MUHAJADAH" "Kerana Ku Tahu Akhirnya Pasti Indah"

 MUSLIMAH ini pernah terleka dengan dunia..TAPI MUSLIMAH ini terus bangun mengecap IMPIAN dan CITA-CITA kerana dia BUKAN MUSLIMAH BIASA-BIASA..tak kan ku biarkan hati ini ditoreh separah-parahnya lagi kerana diriku ini BUKAN MUSLIMAH BIASA-BIASA.

''Wahai wanita –wanita yang beriman tundukkanlah pandanganmu apabila terpandang lelaki ajnabi supaya tidak berlaku zina hati dan boleh membawa kepada zina besar . Sesungguhnya Allah amat pengasih lagi maha penyayang ,”
Juga meningatkan aku kepada Amirul Mukminin di zaman Rasulullah saw. Siti Aisyah isteri tercinta dan Fatimah puteri tersayang''.

 MALUKU BERNILAI,SENYUMKU BERHIKMAH ..
Aisyah namaku,pelajar jurusan Pengajian Islam di KUIM MELAKA..
bangga dgn apa yg ada..Tuhan didahulukan,Keluarga diutamakan,Agama dipertahankan..memegang status sebagai BAKAL PEMILIK TULANG RUSUK kepada si Dia pada waktu yg bakal ditetapkan..now,masih mencari2 apa erti kata CINTA ILAHI,dan MUSLIMAH..terkadang terleka dengan pencarian,tetapi berusaha supaya ia tidak berciciran..Penghijrahan yg Aisyah jalani ini sungguh bermakna.dimana dari seorang wanita biasa,sekarang merasakan diri sangat2 luar biasa dan dihormati pd setiap mata memandang...Alhamdulillah,disebalik penghijrahan ini,Aisyah juga berusaha mengajak sahabat2 Aisyah di KUIM turut serta dalam penghijrahan ini....
TUDUNG LABUH MESIR,adalah usaha menarik sahabat2 dlm penghijrahan..supaya melabuhkan tudung mereka agar menepati syarak..ini adalah satu usaha Aisyah dalam MEMPERTAHANKAN AGAMA.Aisyah bukan minta untuk dijadikan IDOLA kepada sahabat-sahabat sebaliknya ini merupakan tuntutan Agama yg perlu kita tegaskan,terima kasih atas pembelian dan Alhamdulillah atas PERUBAHAN..
sama2 kita mendapat syafaat dan moga diredhai Allah..
Ingat kita bukan MUSLIMAH YANG BIASA-BIASA,cuba untuk jadi yang terbaik terhadap Pencipta,Keluarga,dan bakal Suami yang tercinta :)

senangkan kalau nak dapat PAHALA (: